Міськрайонна газета

МІН’ЮСТ УСТАНОВИВ КРИТЕРІЇ, ЗА ЯКИМИ ОЦІНЮЄТЬСЯ РІВЕНЬ РИЗИКУ СУБ’ЄКТА ПЕРВИННОГО ФІНМОНІТОРИНГУ БУТИ ВИКОРИСТАНИМ З МЕТОЮ ВІДМИВАННЯ ДОХОДІВ

Мін'юст наказом від 06.10.2015 № 1899/5 затвердив Критерії, за якими оцінюється рівень ризику суб'єкта первинного фінансового моніторингу бути використаним з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, які розроблені з метою формування Мін'юстом/головними територіальними управліннями юстиції планів перевірок суб'єктів первинного фінансового моніторингу, державне регулювання і нагляд за діяльністю яких здійснює Мін'юст.

Дія затверджених Критеріїв поширюється на таких суб'єктів первинного фінансового моніторингу: нотаріусів; адвокатів; адвокатські бюро та об'єднання; суб'єктів господарювання, що надають юридичні послуги (за винятком осіб, що надають послуги у рамках трудових правовідносин).

Відбулось засідання «круглого столу» на тему «Запобігання і протидія корупції в органах державної влади та місцевого самоврядування»

В Лебединській районній державній адміністрації  за участю сільських голів, працівників органів державної виконавчої влади, представників правоохоронних органів Сумської області, Сумського центру післядипломної освіти, управління державної служби Головдержслужби України в Сумській області та представників засобів масової інформації відбулось засідання «круглого столу» на тему «Запобігання і протидія корупції в органах державної влади та місцевого самоврядування».

У ході засідання фахівцями із дотримання антикорупційного законодавства було надано роз'яснення із ряду питань, зокрема, про адміністративно-правові заходи протидії корупції у чинному законодавстві, кримінально-правові заходи протидії корупції, порядок заповнення державними службовцями декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, стан протидії корупції в Сумській області та нове в антикорупційному законодавстві.

ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ — ШЛЯХ ПОДОЛАННЯ БЮРОКРАТІЇ ТА КОРУПЦІЇ

Голова райдержадміністрації Віктор Химич провів нараду з питань стану надання адміністративних послуг населенню району

Станом на 24.03.2016 адміністративні послуги через ЦНАП надані 2628 чоловікам. Порівняно з аналогічним періодом 2015 року у Центр звернулось на 200 чоловік більше. Найбільше надано послуг із земельних питань: одержання витягу з Державного земельного кадастру та реєстрація земельних ділянок. У зв’язку зі змінами у чинному законодавстві щодо роботи міграційної служби, повноваження реєстрації місця проживання і зняття з реєстрації місця проживання передані на місцеві ради. З початку 2016 року змінилась оплата за надання адміністративних послуг, а із березня – ще окремо за надання витягу  з Державного земельного кадастру.