Міськрайонна газета

ЗВЕРНЕННЯ Є ОДНИМ ІЗ ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ ПРАВ ТА ЗАКОННИХ ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯН

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Лебединськійра йонній державній адміністрації за І квартал 2019 року в ході проведення чергової апаратної наради звітувала начальник загального відділу апарату Лебединської районної державної адміністрації Л.Ячменьова

Аналіз динаміки надходження звернень громадян до керівництва райдержадміністрації вказує на те, що зміни у кількості та характері звернень тісно пов'язані з низкою як суспільно-політичних, так і соціально-економічних чинників, які об'єктивно відображають ситуацію в районі, характеризують особливості перебігу політичних подій, діяльність місцевих органів влади.

Як наслідок, суттєво зросла кількість звернень, що стосуються надання матеріальної допомоги. Найбільш актуальною групою питань протягом останніх років є питання соціального захисту. За звітний період таких звернень надійшло 11, що складає 21,5% від загальної кількості;  охорони здоров’я – 8 (15,6%), комунального господарства та аграрної політики і земельних відносин – по 7 ( по 13,7%), транспорту і зв’язку – 5 (10%)  та інші.

Актуальними упродовж І кварталу 2019 року залишаються питання ремонту доріг, отримання монетизованої субсидії, відновлення руху транспорту у окремі населені пункти району.  

За І квартал 2019 року до Лебединської районної державної адміністрації надійшло 44 звернення ( минулорічний показник 48), в яких жителі порушили 51 питання, з них 9 письмових звернень.

Особлива увага приділялася проведенню прийомів громадян з особистих питань керівництвом Лебединської районної державної адміністрації.
За звітний період 2019 року головою Лебединської районної державної адміністрації проведено 12 прийомів, із них 6 за місцем проживання у Рябушківській, Великовисторопській, Будильській, Червленівській, Підопригорівській, Калюжненській сільських радах. Звернулося 8 громадян, порушено 8 питань, позитивно вирішено – 3 питання. Із порушених громадянами питань вдалося організувати роботу зі збору коштів для лікування жителя с.Боровенька, забезпечити належне функціонування закладів охорони здоров’я району та інші.

Першим заступником та керівником апарату проведено 24 прийоми, у тому числі 12 виїзних у сільські ради району. Під час прийомів отримано 24 звернення, в яких порушено 26 питань. Результатом роботи сталозабезпечення розчищення доріг в зимовий період, надання роз’яснень про порядок монетизації субсидії жителям району та  вирішення інших питань.

У відповідності із графіками  працювали телефонна «гаряча лінія» та «телефон довіри», за якими можна  звернутися до голови та заступників голови з нагальних питань.

Як і в попередні роки до райдержадміністрації  зверталися, як правило, особи пенсійного віку та  сім’ї, які з тих чи  інших причин потрапили у складні життєві обставини. За І квартал 2019 року до районної державної адміністрації звернулися 2 ветерани праці, 1 багатодітна матір, 2 учасники АТО та члени їх сімей та інші верстви населення, що потребують соціального захисту та підтримки.

За звітний період відповідно до плану проведено 2 виїзних громадських приймальні у Бишкінську та Михайлівську сільські ради. Всього до громадської приймальні звернулося 11 жителів сільських рад, якими порушено 15 питань, з них 6 вирішено позитивно, на решту порушених питань надано кваліфіковані відповіді та роз’яснення.