Міськрайонна газета

ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН УСІМ ТРИМАТИ НА ПОСТІЙНОМУ КОНТРОЛІ! - ОКСАНА ЛИХИНА

На цьому наголосила тимчасово виконуючий обов'язки голови райдержадміністрації під час розширеної наради з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних представництв центральних органів влади

«Лебединською райдержадміністрацією вживаються заходи для підвищення результативності розгляду звернень громадян. У 2018 році зменшилась кількість звернень до органу влади», - зазначила у звітній доповіді начальник загального відділу апарату райдержадміністрації Людмила Ячменьова.

За 9 місяців 2018 року до Лебединської районної державної адміністрації надійшло 134 звернення ( у 2017 - 189), в яких жителі порушили 174 питання (у 2017 - 250). Особлива увага приділяється проведенню прийомів громадян з особистих питань, де громадяни мають право і можливість безпосереднього спілкування з керівництвом району, оперативного реагування на проблемні питання. Так, із порушених громадянами питань на особистому прийомі голови райдержадміністрації вдалося забезпечити скрапленим балонним газом жителів сільських рад району,  забезпечити цілодобове медичне обслуговування жителів Маловисторопської, Великовисторопської та Гарбузівської сільських рад, пришвидшити виплату орендної плати за земельні паї та інші.

У відповідності із графіками працюють «гаряча» телефонна лінія та телефон довіри, за якими можна звернутися до голови, його заступників та керівника апарату з нагальних питань.

Однією з форм роботи, які використовуються райдержадміністрацією задля покращення рівня життєзабезпечення населення, є День віддаленого села: виїзна громадська приймальня. За звітний період, відповідно до плану, проведено 8 виїзних громадських приймалень у населені пункти Боровеньківської, Кам’янської, Маловисторопської, Пристайлівської, Межиріцької, Підопригорівської, Голубівської та Гарбузівської сільських рад.

Найчастіше у своїх зверненнях громадяни порушували питання комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я, транспорту і зв’язку, соціального захисту населення. Актуальними упродовж року залишаються питання забезпечення препаратами інсуліну жителів міста Лебедина, які переадресовуються Лебединською міською радою до райдержадміністрації, ремонту доріг та мостів, призначення субсидії. 

Людмила Ячменьова вказала на недостатню роботу з боку окремих сільських рад щодо вирішення питань життєдіяльності на підпорядкованих територіях. До їх числа потрапили Голубівська і Маловисторопська сільські ради.

З метою моніторингу і контролю систематично проводяться перевірки та заслуховуються звіти про стан роботи зі зверненнями громадян сільських голів, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади району,  навчання для відповідальних за цей напрямок роботи щодо практичної реалізації норм чинного законодавства.

Лебединська районна державна адміністрація продовжує працювати  над посиленням гласності та прозорості в діяльності місцевих органів влади, підвищенням рівня правової освіти серед населення з питань звернень громадян, вчасним виявленням найбільш гострих суспільно значущих проблем, які породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення на місцевому рівні.