Міськрайонна газета

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН - ПОКАЗНИК СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Підсумки роботи райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад Лебединського району зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року розглядали учасники планової апаратної наради при голові райдержадміністрації Сергію Древалю.

За словами начальника загального відділу райдержадміністрації Людмили Ячменьової, за звітний період до районного органу державної виконавчої влади надійшло 139 звернень, що вдвічі перевищило минулорічний показник. Державні службовці при роботі зі зверненнями громадян ставлять за мету недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

Особлива увага приділялася проведенню прийому громадян з особистих питань керівництвом Лебединської районної державної адміністрації.

Упродовж звітного періоду, відповідно до графіків прийому, здійснено 43 особистих прийоми громадян  у тому числі 22 – у сільських радах району, із них, заступниками голови та керівником апарату проведено 31 прийом, у тому числі 15 виїзних.

Крім того, новопризначеним головою Лебединської районної державної адміністрації у лютому-березні 2015 року проведено об’їзд територій усіх підвідомчих сільських рад (23) із метою вивчення всіх проблемних питань району. На цих зустрічах відбувалося безпосереднє спілкування голови району із жителями, було надано вичерпні роз’яснення з ряду питань, що турбували громадян, для вирішення решти питань були надані відповідні доручення заступникам голови та керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації.

У зверненнях громадяни порушили  220  питань (минулорічний показник – 73). Найчастіше громадяни порушували питання  аграрної політики і земельних відносин – 41 питання, комунального господарства – 36, транспорту і зв’язку – 33,  соціального захисту населення – 27, освіти – 19, економічної, цінової, інвестиційної політики – 14, охорони здоров’я - 12  та інші.

За звітний період проведено 2 виїзних громадських приймальні у Московськобобрицьку та Межиріцьку сільські ради (звернулося 12 громадян, порушено 23 питання).

Особлива увага при розгляді звернень приділяється вирішенню питань громадян пільгової категорії.

У І кварталі 2015 року в порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилась кількість звернень громадян до вищих органів влади з 7 до 5.