Міськрайонна газета

ПРО СТАН ОРГАНІЗАЦІЇ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ У ЛЕБЕДИНСЬКОМУ РАЙОНІ

 

«Мережа пасажирських маршрутів у районі складається із 13 внутрішньорайонних та кількох міжміських загального користування» - зазначила в.о. начальника відділу містобудування, архітектури, ЖКГ та розвитку інфраструктури Людмила Рева у ході апаратної наради при голові райдержадміністрації, де розглядалось питання про стан  організації пасажирських перевезень автомобільним транспортом у Лебединському районі.

 

Вона також зауважила, що у 2014 році обсяги пасажироперевезень автомобільним транспортом усіх форм власності та форм господарювання зменшились проти минулорічних показників на 28,4%. Пасажирські перевезення населення згідно договорів з Лебединською районною державною адміністрацією здійснюють 5 приватних перевізників на 13 маршрутах.

У 2013 році - 6 приватних перевізників на 14 маршрутах. Спеціалістами відділу був проведений аналіз забезпечення регулярності руху автосполучень. В результаті виявлено, що найгірше виконуються рейси у калюжненському та василівському напрямках, особливо Лебедин - Ляшки, Лебедин - Боромля, приватними перевізниками В. Некрасом і М. Коваленком. До того ж, В. Некрас вже неодноразово був попереджений про відповідальність щодо недотримання правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, але відповідного реагування з його боку не було. З метою покращення транспортного обслуговування жителів Пристайлівської та Червленівської сільських  рад Лебединською райдержадміністрацією вже кілька разів оголошувались конкурси на право здійснення перевезення пасажирів по маршрутам: Лебедин – Пристайлове, Лебедин – Олександрівка, Лебедин – Куличка та, на жаль, бажаючих так і не знайшлося. На сьогоднішній день сфера автомобільного транспорту не відповідає сучасним вимогам як у технічному, так і в організаційному плані. Знизились темпи оновлення транспортних засобів. На маршрутах району працює багато зношених транспортних засобів та переобладнаних із вантажних автобусів з низьким рівнем комфортності. Не всі водії мають відповідну підготовку для обслуговування пасажирів. Поряд з розвитком дорожньої мережі району мають місце і випадки відмови перевізників від обслуговування окремих приміських маршрутів через низьку рентабельність та незадовільний стан дорожнього покриття. Крім того, проблемним питанням залишається компенсація втрат доходів автомобільних перевізників у зв’язку з перевезенням пільгових категорій громадян, а також визначення реального обсягу таких втрат. Тому керівниками району було прийнято рішення про придбання соціального автобусу. Ініціативу підтримали депутати районної ради. Цей автобус буде безкоштовно возити пенсіонерів та громадян пільгових категорій, інших пасажирів – за гроші, як звичайна маршрутка, із віддалених населених пунктів. Кошти на придбання вже виділені сільськими громадами з власних бюджетів. Наразі тривають тендерні процедури згідно чинного законодавства.

 

З даного питання, враховуючи пропозиції та зауваження, були прийняті рішення.