Міськрайонна газета

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ СТОСОВНО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Інформація оновлена: 30.04.2020

Куди можна звернутися з питань запобігання і протидії корупції?

Зразок написання звернення

Деякі роз'янення щодо оформлення звернень громадян

Як подати електронне звернення до Лебединської районної державної адміністрації

Чи потрібно засвідчувати згоду на обробку персональних даних громадян?

Щоденний прийом громадян для надання консультативних послуг населенню проводить завідувач сектору документообігу і контролю апарату Лебединської районної державної адміністрації у робочі дні з 08.00 до 17.00 з перервою на обід з 12.00 до 13.00. Громадяни приймаються з усіх питань без попереднього запису.

З метою надання об’єктивної та кваліфікованої консультації до участі в проведенні прийому, у разі необхідності, залучаються спеціалісти галузевих компетентних служб.

Консультації також можна отримати за телефонами: 2-17-36

Організація проведення особистих прийомів громадян керівництвом Лебединської районної державної адміністрації покладена на працівників сектору документообігу і контролю апарату Лебединської районної державної адміністрації.

 Оголошення!

При Сумській обласній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» «Відкрита влада», за якою можна звернутися з усіх проблемних питань, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 18:00 за тел. 66-33-77; 0-800-301-501 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів для жителів Сумської області)