НОРМАТИВНА БАЗА ПРО РОБОТУ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
- Конституція України (ст. 40, ст.55)
- Закон України "Про місцеві державні адміністрації"
- Закон України "Про звернення громадян"
- Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції" від 02.07.2015
- Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Постанова Кабінету Міністрів України "Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"
- Загальна декларація прав людини
- Розпорядження голови Лебединської райдержадміністрації "Про районну постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян" від 10.04.2015 №126-ОД
- Про внесення змін до розпорядження голови Лебединської районної державної адміністрації від 10.04.2015 №126-ОД від 29.03.2018 №138-ОД
- Порядок проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату в районній державній адміністрації
- Порядок проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату за місцем проживання
- Методичні рекомендації по роботі зі зверненнями громадян
- Регламент Лебединської районної державної адміністрації
- Про затвердження Положення про сектор документообігу і контролю апарату Лебединської районної державної адміністрації від 29.01.2020 №20-ОД